Monday, September 21, 2009

Hari Raya Come Again


hari raya dtg lagi ( hehehe ) .bila sebut ari raya sininom la ngan ketupat rendang.duit raya yang kita kutip. ( tue la ari raya ). bagi lembu kambing dan ayam plak nie la tarikh yang paling digeruni sbb masa nie la diorang akan mati beramai². kebanyakan akan lari bertempiaran menyelamatkan diri umpama diburu oleh rejim zionis.

tp bila makin besar perayaan hari raya dah semakin x memberi erti yg tersendiri kepada kita.kalu dulu bila ari raya la paling best.mercun meriam jadi penghibur.bila tiba ari yang dinanti plak duit raya sebagai upah.tawaf 1 kampung.xda rumah pun yang akan tertinggal dari pandangan mata kita.xkira la umh besar mahupun besar reban ayam.semuanya akan dilawati sbb nk kutip duit raya.tp kalu kita tgk skarang semua tue dah ilang.dah tenggelam dek zaman.keseronokan tue dah dimamah usia kita yg semkin dewasa.usia menjadi penghalang untuk kita melakukan rutin harian kita sewaktu kita masih lagi budak².

di kesempatan nie aku nk minx maaf kat semua kwn² aku yang aku kwn dari kecik mahupun yg baru kwn semlm or bebila la x kira la dimana pun ampa berada.kelancauan korang time skolah mmg tetap diingatan.hahaha kowang mmg lancaw besaq laaaaa!!!!haahaha

No comments: